Reis geboekt, laat de examens maar komen(?)

15 mei 2010

Hey everbody,

Deel 2 van mijn blog alweer:-d
Het duurt nog een tijdje maar we hebben toch maar een ticket naar Canada geboekt.
Naar het plaatsje Calgery.
Huh? Waarom Calgery, je ging toch naar Kelowna?
Nou dat klopt maar we hadden overlegt met de moeder van justin(Fiep's uitwisselingstudent) dat we naar Calgery vlogen en dat zij ons dan ging ophalen. Het is maar 8 uur rijden zij ze...8-o
hmm lkkr er gaat niks boven 12 uur vliegen en dan nog even 8 uurtjes naar Kelwona rijden.
Maar even op de feitjes:

We vertrekken op 24 augustus 2010 vanuit Franfurt (Duitsland voor de mensen die niet weten waar het ligt  ) om 14:15,
Dus als iemand ons wilt uitzwaaien be my gust:blink:
We komen om 16:00 aan in Calgery dat is in princiepe maar 1:45 uur vliegen. Maar als je het tijdverschil mee rekent duurt het toch ietsje langer.

Maar even terug te komen waarneer we het hadden besproken, dat was op de dodenherdenking. De moeder van Justin was samen met de veteranen meegevlogen naar Nederland om de dodeherdenking te volgen en ff een week in nederland te verblijven. En vervolgens ook in contact te komen met ons natuurlijk . Dit alles met nog een paar mensen die ik dan ook in Canada ga zien. Dit was best wel intresant en de Canadezen leken mij best wel aardig.

Maar nu komt het aaaaalllleer aller moeilijkste, dat zeggen ze tenminste. De Examens.
Deze heb ik dan ook over 2 dagen en dat 3 weken lang!!! Ach mij boeit het me niet zo veel,
Examens wat zijn dat? makkie.:shades:
Ik slaag wel(hoop ik):hosanna: Ach ja ik ga nu maar weer verder met leren:chinrub:
en wens ik maar iedere examenkandidaat een gelukkig en goed examen toe en dat ze mogen slagen.

to be continued...