Uitwisseling naar Canada

26 april 2010

Hey everybody,:bignews:

Dan maak ik ook maar een blog aan voor mijn uitwisseling:P.
Het gebeurde eigenlijk een paar maanden geleden.
toen mijn vader zei dat misschien Canada wat voor mij was als uitwisseling.
Het leek me best wel leuk en na wat te hebben besproken waren we het allemaal over eens dat ik wel naar Canada wou/wil/mocht als uitwisseling Student en daar naar de highschool te gaan.

Ik ging toen naar stichting Jumelage en die zeiden dat het een beetje laat was, maar dat er toch nog een kans was voor een uitwisseling.
Want ik was als tweede aangemeld, Fiep had namelijk al veel eerder zich aangemeld dus had dan ook de meeste kans.
Maar na een heleboel papieren te hebben ingevuld en gesprekken te hebben gehouden.
Kreeg ik te horen dat we allebij(Fiep en ik) kandidaten waren voor de uitwisseling naar Canada.
En nog wat later dat er ook daar twee kandidaten waren om hier naar ons mooie Nederland te komen:royal: (feesten)

Vorige week greeg ik dan ook officieel bericht dat ik naar Canada ga en dat een 1 of andere Dylan Schumacher:driving: hier heen komt.
Nu contact te hebben gelegt met mijn gastgezin moet ik alleen nog wat papieren invullen en een visum regelen voor de reis/uitwisseling. En dan kan ik eindelijk INPAKKEN voor de Journey To Canada
En dat is best wel veel denk ik want ik blijf daar dus meer dan 10 maanden(h) .

To be continued...